Magistrála v Praze nepovede tunely, její přestavba vyjde levněji

„Mohli jsme to jako rada pouze přijmout. Je to tak poslední tečka za tímto megalomanským projektem, který byl kritizován řadou odborníků,“ řekl náměstek primátora Tomáš Hudeček (TOP 09).
Město se tak podle něj definitivně vydá směrem „humanizace magistrály“. To podle Hudečka znamená, že například ubydou jízdní pruhy nebo přibydou křižovatky. Město má čtyři studie, z nichž vybere jednu a podle ní bude v budoucnu postupovat. Návrhy bude posuzovat komise složená z náměstků primátora a dopravních odborníků. „Ta stanoví finální podobu,“ řekl Hudeček.
Plánovaná verze s tunely
Za humanizaci celé magistrály od Spořilova po začátek Hlávkova mostu v Praze 7 dá podle Hudečka řádově jednotky miliard korun. Po magistrále v centru města projede denně až 100 tisíc aut. Vybudována byla postupně v letech 1973 až 1980.
: