Manifesto se spojuje s platební platformou Adyen
Gastronomická síť Manifesto zahajuje spolupráci s nizozemskou platební platformou Adyen, jejíž technologie umožňuje osobnější interakci se zákazníky. Manifesto tak bude díky aplikaci schopno rozpoznat zákazníky v obou svých prostředích, pamatovat si jejich zvyklosti a zaměřit se důkladněji na jejich potřeby a přání.
Technologie společnosti Adyen umožňuje zavedení personalizovaných interakcí se zákazníky podle jejich vlastních preferencí. Společnost z Amsterdamu dodává 360stupňovou platební infrastrukturu, která zahrnuje cashless placení, věrnostní programy i integraci s platebními metodami jako Apple Pay, Visa či Mastercard. Vše je přitom procesováno prostřednictvím jednoho platebního terminálu.
Platební platformu Adyen v současnoti využívají i přední světové společnosti jako například Facebook, Uber, Spotify, Flixbus, L’Oréal nebo Alza.
Manifesto se stalo vyhledávaným místem gastronomických zážitků i dostupnou platformou pro podnikání nezávislých restauratérů. Zároveň se stalo prvním provozem v Česku, kde začaly fungovat čistě virtuální kuchyně. Přechodem na nové řešení procesování plateb jak při osobní návštěvě, tak při on-line nákupu Manifesto pokračuje v plánovaných inovacích.