Staropramen se opět spojuje s hudbou

Letošní „festivalová“ kampaň Staropramenu s názvem Buď hudbě blíž si dala za cíl vtisknout lidem hudbu přímo do ruky. S nástupem prvních open-air festivalů spouští pivovar kampaň na speciální edici plechovek se šesti hudebními styly.
„Každý, kdo si od června do srpna koupí plechovku Staropramenu Světlého ze speciální hudební edice, získá díky QR kódům možnost poslechnout si zdarma třicet skladeb žánru zobrazeného na plechovce,“ popisuje manažer Staropramenu Michal Šlechta. Spotřebitelé si mohou vybrat plechovky v designu rocku, elektra, punku, hip hopu, reggae a klasiky.
Kampaň silně podpoří promoční aktivity v místě prodeje, kde mohou zájemci získat vstupenky na hudební festivaly. Aktivity proběhnou v hospodách a v obchodech, v červnu také ve vlacích City Elefant a autobusových linkách Student Agency. Vše doplní CLV na frekventovaných místech v Praze.
Kromě toho bude Staropramen „vidět“ na mnoha letních festivalech, např. na Rock For People, jemuž je generálním partnerem a jehož první díl právě probíhá v Hradci Králové. Druhá část se bude konat na začátku července v Plzni v rámci projektu Evropské hlavní město kultury 2015.
Na Rock For People a několika dalších vybraných festivalech bude pivovar pokračovat v myšlence Festivalu bez zábran, se kterou přišel vloni. V rámci snahy o kvalitní a pohodlný hudební zážitek pro hendikepované instaluje naproti pódiu vyvýšenou plošinu pro vozíčkáře s nájezdovou rampou.
Na některých festivalech padají všechny zábrany
Koncept kampaně vytvořila digitální agentura Motion Media, vizuální styl je dílem podlinkové agentury Ritual, design plechovek pochází od packagingové agentury Cocoon.