Za poslední rok vyřešil Service Desk přes 500 tisíc incidentů

V době rostoucí digitalizace a potřeby stabilní energetické infrastruktury je provozní podpora informačních systémů klíčovým pilířem moderního energetického trhu. Tým odborníků Service Desku z brněnské pobočky Unicornu patří mezi špičku ve svém oboru a Unicorn se tak řadí mezi nejvýznamnější partnery energetického sektoru v Evropě.
Service Desk, jako jedna z klíčových služeb společnosti Unicorn poskytující informační systémy a technologická řešení, zajišťuje nonstop podporu pro výrobce elektrické energie, obchodníky, agregátory i provozovatele přenosových a distribučních soustav. Za posledních 12 měsíců zpracoval více než 500 000 klientských požadavků a technických incidentů z více než 20 evropských zemí, přičemž průměrná doba vyřešení problému nepřesáhla 15 minut. Službu zajišťují desítky certifikovaných odborníků, kteří jsou k dispozici 24/7.
Unicorn Service Desk: Kritická podpora pro energetiku
Brněnský Unicorn Service Desk je jedním z nejvýznamnějších center podpory energetického sektoru v Evropě. Již 25 let zajišťuje efektivní a rychlou pomoc pro stovky klientů a projektů v desítkách zemí. Staví na propojení znalostí business procesů se specifiky klientů a IT technologií. Díky precizně definovaným procesům, pravidelným školením a odborným certifikacím se operátoři Service Desku dokážou pohybovat na technické úrovni svých klientů a efektivně řešit incidenty.
Sekundy rozhodují
„Energetika patří mezi kritickou infrastrukturu. Jakýkoliv výpadek IT systémů nebo zpoždění v obchodních procesech může mít dalekosáhlé dopady na stabilitu energetické infrastruktury i každodenní život milionů lidí. Naši specialisté proto musí nejen skvěle ovládat nejmodernější technologie, ale také umět jednat rychle a efektivně pod tlakem a mít přístup k technologickým i business informacím. S tím jim významně pomáhá Unicorn Knowledge Base, která obsahuje jak technologické, tak i business know-how shromážděné našimi týmy. V podstatě se jejich práce dá přirovnat k letovým dispečerům,“ říká Daniel Ševčík, General Manager Unicorn Grid Systems.
Digitalizace a AI: Budoucnost podpory energetiky
Klienti Unicornu, a specificky v energetice správci přenosových a distribučních soustav (TSOs, DSOs), plánují výrazné investice do digitalizace řízení provozu svých energetických sítí. To přináší nové výzvy i příležitosti pro Service Desk.
„Na Service Desk neustále nabíráme nové operátory, ale jejich kariérní cesta zde nekončí. Díky této zkušenosti získávají hluboké znalosti problematiky energetiky a posouvají se na pozice analytiků, testerů nebo projektových manažerů. uuAssistant a uuBusinessChat využívající AI (Artificial Intelligence) nám zároveň umožňují automatizovat zpracování a kategorizaci informací, prediktivní analýzu provozních situací a zrychlení rozhodovacích procesů. To vše při respektování maximální bezpečnosti informací – citlivá data našich klientů jsou pod striktními přístupovými právy a mají k nim přístup jen ti operátoři Service Desku, kteří řeší příslušné incidenty,“ dodává Ivo Růžička, General Manager Unicorn Business Systems.
Unicorn Service Desk v číslech:
• 25 let zkušeností v podoře IT v energetice
• 24/7 nonstop podpora certifikovanými odborníky
• 500 000+ vyřešených incidentů ročně
• Podpora ve více než 20 zemích Evropy
Unicorn Service Desk není jen nástroj pro rychlé řešení incidentů – poskytuje proaktivní konzultace, prediktivní analýzy a optimalizaci provozu, které klientům pomáhají minimalizovat výpadky a zvyšovat spokojenost uživatelů. Zajišťuje podporu pro všechny produkty a řešení Unicornu napříč různými odvětvími, včetně finančního sektoru, výrobních podniků a obchodních společností.
Díky kombinaci špičkových odborníků se znalostí business problematiky zákazníka, osvědčených procesů a inovativních technologií si Unicorn Service Desk upevňuje svou pozici lídra v provozní podpoře nejen v energetice, ale i v dalších klíčových sektorech po celé Evropě.