Vánoční sezona v plném proudu: Už máte vyřešené reklamní dárky pro své obchodní partnery, zákazníky a zaměstnance?
Vánoční sezona je tady a firmy i podnikatelé hledají ideální způsob, jak poděkovat svým obchodním partnerům, zákazníkům a zaměstnancům za uplynulý rok. Podívejme se na aktuální vánoční nabídku od lídra v oblasti reklamních a dárkových předmětů, společnosti REDA a.s.
Jejich vánoční katalog, který doplňuje hlavní katalog na rok 2023 a katalog s kalendáři a diáři na rok 2024, je na trhu již několik měsíců. Nabízí širokou škálu originálních a udržitelných produktů. Trendy této sezony ukazují na popularitu vánočních dárkových balíčků, které je možné kombinovat s produkty složenými z lokálních potravin a často doplněnými víny z lokálních vinařství. Kromě toho je možné po celý rok realizovat zakázky na míru podle potřeb zákazníka. Firma nabízí výběr produktů od více než 400 dodavatelů a také přímý kontakt na čínské výrobce.
Podle nákupního ředitele Jaroslava Čecha nabízí REDA a.s. kromě inovativních dárkových balíčků také široký výběr diářů a kalendářů na příští rok. Firma se zaměřuje na podporu malých a lokálních značek díky spolupráci s českými dodavateli.
„Ekologická odpovědnost je tématem, kterému se REDA věnuje v rámci výběru produktů a svého závazku k udržitelnému rozvoji. Ekologické produkty nyní tvoří 27 % reklamního sortimentu,“ uvádí firma.
REDA má většinu zboží k okamžitému odběru skladem. Největší výhodu podotýká výrobní ředitel Josef Kratochvil: „Máme největší provozní zázemí v ČR s vlastní tiskárnou a skladem. Disponujeme devatenácti technologiemi a více než 150 vlastními zaměstnanci, což nám umožňuje velmi rychlou realizaci zakázek.“
Obchodní ředitelka Jana Kratochvilová doporučuje: „Máme poměrně velké skladové zásoby, ale je dobré objednávky konzultovat s vašimi obchodními zástupci včas, aby dárky dorazily do správných rukou před vánočním obdobím.“
Jako dlouholetý lídr v sektoru reklamních předmětů v České republice stojí REDA a.s. na pilířích férovosti, otevřenosti a respektu. Podle slov managementu je to klíčové pro úspěch v spolupráci napříč firmou, zvláště v tomto období, kdy firma realizuje téměř 50 % ročního obratu.
REDA dosáhla v roce 2021 rekordního obratu přes 1 miliardu korun, který se firmě podařilo v roce 2022 obhájit a navýšit. „Je to pro nás historický milník,“ v krátkosti zhrnuje CEO Paul Stricker.
Podle informací z firemního LinkedInu inovovala REDA v tomto roce své e-commerce řešení. „Naším cílem je držet krok s aktuálními trendy v online prostoru. Stále vidíme narůstající trend nákupů přes e-shop, a proto se snažíme tento kanál inovovat a přinášet lepší zákaznickou zkušenost pro naše klienty,“ popisuje Juraj Giacko, e-commerce a marketingový ředitel. Na e-shopu reda.cz si tak můžete vyzkoušet funkce, jakou je například vizualizace vašeho loga nebo grafiky v reálném čase na reklamních předmětech, a přizpůsobit výběr produktů podle vlastních představ.
Segment s reklamními předměty je v oblasti inovací velmi aktivní a REDA může být jedním z vašich cenných partnerů, kteří vám pomohou při realizaci a zviditelnění vaší značky na reklamních předmětech po celý rok. „Těšíme se na další úspěšnou spolupráci v dalších letech,“ uzavírá tým REDA a.s.